Diskuse

Na barvě nezáleží, ale na tom, jaké máte srdce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opravdový dík vám všem - za vaše slova, za čtení, mám radost.V:-)

0 0
možnosti

DĚKUJI vám všem za vaše slova a za čtení, mám radost V:-)

0 0
možnosti

Moc krásné, děkuji. Některé členy rodiny jsem dříve potkala a je dobré znát souvislosti.

0 0
možnosti

R^

Moc hezký, ale i smutný. :-)

1 0
možnosti

Ano, přiznávám: než jsem článek dopsala, kolikrát mi tekly slzy... Jejich osudy za války, všichni, kdo se jich kdy zastali, cikánský úděl životních outsiderů atd.

0 0
možnosti

Úžasný životní příběh, děkuji paní Marková R^

2 0
možnosti
Foto

Už dlouho jsem s takovým zaujetím nic nečetla. Děkuji R^V

6 0
možnosti

Připojuji se k Ivče :-)

3 0
možnosti