Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ivo, děkuji V

Vždy když čtu nebo slyším podobný příběh, zmítá se to ve mně tak, že takové lidi bych šla bránit holýma rukama. Bez přemýšlení, co bude...

0 0
možnosti

I30v97a 51M68a29r29k20o44v72á

18. 6. 2017 11:26

Děkuju za to, Jano. :-)Ale když je slyšíte vyprávět, co zažili, říkají to nesmírně civilně, tiše, obyčejně, jako: tak to bylo. Chtěla bych vždycky ty lidi obejmout, pohladit. Jenže nejsem zrovna ten typ, co se umí na lidi takhle vrhat. Tak aspoň když o nich napíšu, je to takové moje pohlazení. A taky věřím, že když čtenáři pociťují k těm lidem (pro ně úplně neznámým) nějakou náklonnost či soucítění, tak to se neztratí. Věřím, že jsou mezi náma neviditelný špagáty přitažlivosti, který fungujou i napříč věky. Mějte se parádně nejen v neděli:-)

1 0
možnosti

Ivo, někdy v sobě popusťte to nutkání obejmout a skutečně to udělejte. Uvolní to ještě víc té návaznosti. Bála jsem se kdysi jakkoli citově projevit, protože to doma bylo nepřijatelné... a o hodně jsem přišla...

Dnes, když to cítím, řeknu to nebo udělám. Spíš udělám. A všechno je to čistší :-)

P.S.: i s Vámi bych se někdy ráda viděla osobně. Záříte na dálku člověčinou V :-)

0 0
možnosti

I54v76a 14M63a75r11k79o10v88á

18. 6. 2017 12:01

Nojo, uhodila jste hřebík na hlavičku, to je velký téma, se kterým se musím ještě popasovat... I já se s Vámi ráda uvidím, neboť Vy zase na dálku záříte neskutečnou energií nejen ženy činu, ale i ženy, která má něco za sebou a uměla s tím naložit...:-)VV

1 0
možnosti

Ivo, to je výzva :-)

Až budete mít cestu do Prahy, dejte mi vědět tea2015 (zavináč) seznam tečka cz :-)

Bude mi potěšením :-)

0 0
možnosti

I21v85a 50M87a91r75k77o17v19á

18. 6. 2017 13:41

Fajn, díky, ozvu se...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 10,22
  • Průměrná čtenost 599x
Obyčejná ženská, co se ráda kouká kolem sebe a občas o tom napíše.

ivamarkova@tiscali.cz

Seznam rubrik