Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já nechci zase dostat přes ústa, ale myslí si, že:

KSČ nikdy žádné rebely do partaje nelanařila.

A že pokud někdo takovou nabídku dostal a odmítl, tak, že nešel druhý den zametat dvůr.

Já v KSČ nikdy nebyl, ale myslím si, že nabídky dělali až po důkladném výběru.

2 8
možnosti
Foto

Mně se stejně tak líbí, kolik jedinců poctila KSČ svou důvěrou a oni se s tím dodnes chlubí.

2 0
možnosti
Foto

On to tehdy byl společenský status a také poukázka k lepšímu místu.

0 0
možnosti
Foto

No ne, mi se jedná o ty, kteří odmítli.

0 0
možnosti
RB

No, já nevím, jak to bylo dřív a jinde, ale osobně jsem to očuchávání zažil až v osumdesátejch letech a tehdy mi odmítnutí nepřineslo žádný profesní ani jiný postih. A co se týče toho lepšího místa, tak ani tam to nebylo tak jednoznačné. Většina těch dlouholetých komoušů byli lidi na tuctových dělnických místech.

2 0
možnosti
JR

J65a71r82a 14R67a25n45k

28. 6. 2017 18:48

Pokud jste nemel zadneho "uprchlika" v rodine a nebyli na jejich cerne listine jiz od 48., narodil se nekdy v 70. a rodice slapali jako Rolex, tak jste se zrejme meli i dobre:-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 10,22
  • Průměrná čtenost 599x
Obyčejná ženská, co se ráda kouká kolem sebe a občas o tom napíše.

ivamarkova@tiscali.cz

Seznam rubrik