Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, chytlo mě to za srdce ...

0 0
možnosti
IM

Děkuji, Milane, mě zas chytají Vaše fotky a nejen ty. Pěkný den přeju.

0 0
možnosti
VF

V Arménii jsem byla v roce 1965 a mám nezapomenutelné zážitky. Bylo jich hodně, napíši jen ty, které vystihují Armény. Při prohlídce skalního chrámu jsme dali bonbony nějakým dětem - krásným, okatým. Za chvíli přišla skupina dospělých, kteří nás zasypali ovocem, zvali nás k nim domů. U Sevanu se nedalo jen tak projít kolem skupiny lidí, kteří si dělali šašlik. Museli jsme přijmout pozvání a pohoštění. V Jerevanu jsme sedávali s domorodci u táboráků, povídali jsme si a poslouchali jsme jejich písničky. Krajina, památky, lidé, tradice......na velký román.

Byla jsem v několika zemích, ale Arméni jsou ARMÉNI.V

0 0
možnosti
IM

Děkuji za Vaše zážitky, Věro. Jejich pohostinnost je opravdu úžasná. Jen jsme šli třeba vesnicí, seděl tam před domem pán a už se nás ptal, co nám může nabídnout a jestli nemáme hlad. Uplně cizím lidem, kteří vypadají jinak, než oni sami. Jsou velice otevření a vstřícní. Pěkný den Vám přeju. :-)

1 0
možnosti
VH

Ivo moc pěkné, děkuji a karma. R^

0 0
možnosti
IM

I95v77a 84M22a80r50k37o53v76á

15. 7. 2017 19:46

i já děkuji a zdravím Vás.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivko, moc krásná reportáž;-)R^

0 0
možnosti
IM

Děkuji Jitko a zdravím Vás, máte pěkný článek o šestém smyslu...:-)

1 0
možnosti
JS

Ivo, děkuji za krásný zážitek - jako kdybych tam byla sama...VR^

0 0
možnosti
IM

Ahoj Jano, díky, ano - připadáš si tam jako doma. Dokonce mi po 30 letech nějak automaticky a bez problémů naskočila ruština... Měj se hezky. :-)

2 0
možnosti
AR

Díky za článek o zemi kterou téměř neznáme. R^

0 0
možnosti
IM

Ta země je nádherná, děkuji a zdravím Vás.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 10,21
  • Průměrná čtenost 599x
Obyčejná ženská, co se ráda kouká kolem sebe a občas o tom napíše.

ivamarkova@tiscali.cz

Seznam rubrik