Diskuse

Umění dialogu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Malé děti nám nastavují zrcadlo...)))

Hezké jaro;-)

0 0
možnosti
IM

I95v85a 66M60a91r62k45o76v78á

21. 3. 2018 15:48

Přesně tak. Děkuji za návštěvu, Ludmilo, a načerpejte jarní sílu i Vy.:-)

0 0
možnosti
Foto

Kukačky v čekárně? Proč ne? Většinou se tam řeší různé choroby nebo u dětského lékaře matky zklidňují své ratolesti. Tohle bylo určitě osvěžující.R^:-):-)

0 0
možnosti
IM

I52v22a 70M65a16r25k81o10v77á

21. 3. 2018 14:36

bylo to krásný - jako když ležíte v lese na mechu, slunce svítí, potůček bublá, ptáčci zpívaj, a v dálce slyšíte dvě kukačky-povídalky...:-) Mějte se hezky, Pavlo...

1 0
možnosti
FF

...a škoda, že Anička také nějakou nepřidala...rád bych se dozvěděl něco i o jejím repertoáru:-)

1 0
možnosti
IM

I31v90a 76M94a63r41k45o76v53á

21. 3. 2018 14:12

Anička byla klidnější a za tu chvilku, co jsem je mohla sledovat, se k vlastnímu repertoáru bohužel nedostala...

0 0
možnosti
Foto

R^Moc milé povídáníV

0 0
možnosti
IM

I46v29a 82M23a58r63k24o79v46á

21. 3. 2018 14:13

Děkuji Dano, od takové milovnice zvířat jako Vy to je teprv pocta:-)

0 0
možnosti
FF

:-)...básnička mi připomněla moje chovatelské pokusy z mládí. Mamce jsem domů věčně tahal poraněné holuby. Byl jsem však jemně vykázán dát je na okno. Jsem pak tedy takového holuba posadil do truhlíku, dal mu zrní, misku z vodou...a čekal...a ráno holub nikde. Nikdy jsem se nedozvěděl, co bylo dál.

Ono s tím kukáním je to těžké. Děti mají výhodu. Je jim fuk, co si kdo myslí. Zkuste ale v ordinaci zakukat Vy a schválně, kdo další, když tam nebude děcko, zakuká. Leda tak ozvěna. To mi zase připomnělo tu kamarádku z vesnice, která když přijela do Prahy, tak všechny cestující po nástupu do vagonu metra, pozdravila.....no, a co myslíte?.....jasně, nikdo neodpověděl.

Já to chtěl tuhle zkusit pří příchodu na plnou zastávku tramvaje.......i když jsem to měl už na jazyku.....cosi hloupého ve mně, mě zarazilo.

1 0
možnosti
IM

I90v46a 77M59a28r90k88o48v98á

21. 3. 2018 14:24

Tedy s těmi poraněnými holuby a péčí o ně - to je krásný námět na pohádku, nechcete to sepsat?R^

Kukat jsem nezkoušela. Ale jednou jsem zkusila v Praze před hlavním nádražím pískat árii z Rusalky Měsíčku na nebi hlubokém a byla jsem okřiknuta dcerou, ať jí nedělám v Praze ostudu:-)

A s tím zdravením to nevzdávejte! Kamarádka, která pracuje jako vrátná ve fabrice naučila takhle pár lidí zdravit.Zarytě je zdraví s úsměvem v 6 ráno při příchodu do práce, až ji pár lidí taky začalo zdravit...

1 0
možnosti

Je to tak, Ivo. Od dětí bysme se měli zpětně komunikaci učit...

A báseň je moc pěkná.

1 0
možnosti
IM

Děkuji za milou návštěvu, Marie, a ať máte dostatek příležitostí ke komunikaci s dětmi:-) Dobré dny Vám přeju.

1 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 10,24
  • Průměrná čtenost 599x
Obyčejná ženská, co se ráda kouká kolem sebe a občas o tom napíše.

ivamarkova@tiscali.cz

Seznam rubrik