Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-DŠmankote...hrachovka!...a pak rozteklý špenát a mléková polévka...u špenátu se to zvrtlo, ten už miluju...kaše však zůstala doteď jako nenáviděný pokrm, i když hrachová polévka je moje oblíbená. Zřejmě zkušenost ze školky zůstala na poloviční cestě.

Bohužel, napít se nosem jsem se nikdy nenaučil, což mě dost mrzí. Zkoušel jsem to i v Berounce, ale to mě pak tahali ze dna, a tak jsem raději od dalších průzkumů upustil.

V době poledního klidu mě žádná holka do zad neštípala, ležel jsem totiž na zádech, ale zase se na mě jednou spouštěl na pavučině pavouk, a to byl pro mě fakt horor. Ležel jsem jak paralyzovaný, neschopný pohybu...následky mám dosud, tedy ne, že bych byl neschopný pohybu, ale jakmile si v poledne lehnu, pavouk je tady;-D

A na rozdíl od Vás, u mě jak potvoru platilo, že za hovadiny jsem byl vždycky po zásluze potrestán, občas dokonce i za ty, co nebyly z mého repertoáru:-)

1 0
možnosti

Dneska už sním taky všechno, i tu hrachovku, když to je nutný.

Ten pavouk, co Vás ruší v poledne při uléhání, to je přezdívka pro pracovníka ostrahy, když v práci zaujímáte vodorovnou polohu?;-D

No a ty nezaslouženě potrestané hovadiny, ty teda zamrzí, též jsem to zažila... Ještě ale můžou do celého procesu zločinu a trestu vstoupit rodiče: To se jednou dvě děti ve školce vzájemně pokousaly (dost), a když to rodiče šli vzájemně žehlit a omlouvat se, tak se společně opili a nadosmrti skamarádili...:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Koukám, že pokračujete ve školních a školkových vzpomínkách. Ve školce jsem spát nechtěla a když si učitelka na mě stěžovala, rodiče mi domlouvali, že musím spát a nerušit ostatní dětičky. Vymlouvala jsem se, že spím! Ale s otevřenýma očima!!;-D

1 0
možnosti

;-DNo dyť! Taky jste byla mazaná;-D Libi, vím, že Váš muž chvátal v srpnu 68 do porodnice, čili můžem být nějak podobně staré. Nemohly bychom si tykat?

1 0
možnosti
Foto

Teda Ivo, vidím, žes měla taky pěkně ujetý nápady jako já. Je to asi telepatie, ale zrovna mám v plánu o tom psát.;-D

0 0
možnosti

Bezva, už se těším na TVÝ ujetý nápady;-D Měj se fajn, Jitko!

1 0
možnosti

Tedy Ivo, Vy se nezdáte! :-))) Ale dobrý!

0 0
možnosti

To všechno vodnéééés čas... ale aspoň je na co vzpomínat:-) Pěkné dny, Marie!

0 0
možnosti
Foto

V roce 74 nebo 75 jsem omylem kamenem trefil ucitelku v materske skolce nad oko. Musel jsem se 10x omlouvat. A ukazovali si me tam pre vsemi jako grazla.

0 0
možnosti

Takové křivdy v člověku dlouho zůstávají, viďte? Učitelka se třeba špatně vyspala, tak si na Vás smlsla... Ale určitě jste jí to už odpustil:-)R^ Mějte se krásně, Milane!

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 10,24
  • Průměrná čtenost 599x
Obyčejná ženská, co se ráda kouká kolem sebe a občas o tom napíše.

ivamarkova@tiscali.cz

Seznam rubrik