Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

;-DŠmankote...hrachovka!...a pak rozteklý špenát a mléková polévka...u špenátu se to zvrtlo, ten už miluju...kaše však zůstala doteď jako nenáviděný pokrm, i když hrachová polévka je moje oblíbená. Zřejmě zkušenost ze školky zůstala na poloviční cestě.

Bohužel, napít se nosem jsem se nikdy nenaučil, což mě dost mrzí. Zkoušel jsem to i v Berounce, ale to mě pak tahali ze dna, a tak jsem raději od dalších průzkumů upustil.

V době poledního klidu mě žádná holka do zad neštípala, ležel jsem totiž na zádech, ale zase se na mě jednou spouštěl na pavučině pavouk, a to byl pro mě fakt horor. Ležel jsem jak paralyzovaný, neschopný pohybu...následky mám dosud, tedy ne, že bych byl neschopný pohybu, ale jakmile si v poledne lehnu, pavouk je tady;-D

A na rozdíl od Vás, u mě jak potvoru platilo, že za hovadiny jsem byl vždycky po zásluze potrestán, občas dokonce i za ty, co nebyly z mého repertoáru:-)

1 0
možnosti
IM

Dneska už sním taky všechno, i tu hrachovku, když to je nutný.

Ten pavouk, co Vás ruší v poledne při uléhání, to je přezdívka pro pracovníka ostrahy, když v práci zaujímáte vodorovnou polohu?;-D

No a ty nezaslouženě potrestané hovadiny, ty teda zamrzí, též jsem to zažila... Ještě ale můžou do celého procesu zločinu a trestu vstoupit rodiče: To se jednou dvě děti ve školce vzájemně pokousaly (dost), a když to rodiče šli vzájemně žehlit a omlouvat se, tak se společně opili a nadosmrti skamarádili...:-)

1 0
možnosti
FF

I kdepak pavouk a ostraha...to jen když na mne padne víkendový polední klid;-) Ale měli jsme tu v práci kolegu, a tomu se tajně přezdívalo komár, jelikož trošku jako komár skutečně vypadal.

Já možnost skamarádit se bohužel neměl neb, když se synci porvali, a tatínkové byli pozváni na kobereček, tak jsem se dostavil jen já...a naslouchal moudré paní ředitelce, kterak děti vychovávat....tak jsem se opil a nadosmrti skamarádil sám ;-D

1 0
možnosti
IM

I54v24a 10M87a90r60k56o97v20á

10. 5. 2018 15:02

... tak to jste udělal moc dobře, páč skamarádit se sám se sebou, to je dost potřebný pro šťastlivé bytí... R^Také jsme tu měli jednoho komára - možná to byli bráchové s tím vaším komárem. A ten náš komár jednou hrál takovou scénku, která vrcholila tím, že si vzal brčko do pusy a obešel přítomné v sále - resp. jejich sklínky a kalíšky - a z každé se brčkem napil (jako správný komár). Pak ho chudáka bzučivého vynesli nohama napřed. Pomalu se blíží víkend, tak si užijte poledního klidu (bez komárů);-D;-)

1 0
možnosti
FF

...a komáři se ženili bzum, bzum ženili a kapku vína neměli bzum, bzum neměli.....:-)

1 0
možnosti
IM

I13v81a 72M97a16r60k57o63v86á

11. 5. 2018 14:05

... a přiletěl k nim slavíček, bzum bzum slavíček, přines vína žejdlíček, bzum, bzum, žejdlíček...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 10,24
  • Průměrná čtenost 599x
Obyčejná ženská, co se ráda kouká kolem sebe a občas o tom napíše.

ivamarkova@tiscali.cz

Seznam rubrik