Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O42t61a 15K16i71n47c

5. 9. 2018 14:46

R^ Ode mne karma.

0 0
možnosti

Zdravím do dáli a děkuji:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za zveřejnění tohoto článku. Existují skuteční hrdinové, o kterých se tolik nemluví a přitom si zaslouží naši největší úctu. [>-]R^

0 0
možnosti

Já děkuji za čtení a zamyšlení, Mirko, a přeju pěkné pozdněletní dny.

0 0
možnosti
Foto

R^Boj proti zlu se nesmí nikdy vzdávat-karmaR^

0 0
možnosti

ano, a někdy to je hodně těžké... díky za návštěvu, Libuše a mějte se fajn.:-)

0 0
možnosti

karma, Ivo

zlato se opravdu cisti az v plameni!

0 0
možnosti

pěkné pozdravení a děkuji, Marku:-)

0 0
možnosti

Zatčení unikla Petřkova manželka Jiřina, rozená Reinlová, která již před válkou žila s dcerou Jiřinou odděleně. Manželství však podle pravoslavné duchovní správy v Olomouci rozloučeno nikdy nebylo.

0 0
možnosti

Děkuji za upřesnění, Šárko, a přeju pěkné dny.:-)

0 0
možnosti
Foto

J73a95n 91Š20i19k

5. 9. 2018 8:11

"Z hlediska vyššího principu mravního, vražda na tyranu není zločinem". Tak pravil pan profesor Málek v, alespoň pro mě, nejlepším českém filmu Vyšší princip. Uvádíte plno věcí, které tento citát podporují. Atentát na Reinharda Heydricha považuji za nedoceněný čin s mezinárodním významem, protože naši parašutisté odstranili jednoho z vrcholných představitelů nacismu. V jeho hlavě se zrodila spousta neskutečného zla, které uskutečnil a které se ještě uskutečnit chystal. Žádnému státu na světě se nic podobného nepodařilo. Proto a také z toho důvodu, že v souvislosti s atentátem se obětovala nebo zahynula spousta našich občanů, jsem hrdý na to, že jsem Čech. Děkuji Vám za vynikající článek a přeji hezký den

2 0
možnosti

Dobrý den, pane Šiku, ten film mám také moc ráda a na "atentát" mám podobný názor. Byl to naprosto ojedinělý, odvážný čin, jakkoliv jeho následky byly strašné. Heydrich - architekt holocaustu - byl jedním z nejnebezpečnějších lidí. Ti parašutisté asi předem věděli, že z něčeho takového nevyváznou živí, ale šli do toho. A jakou odvahu prokázali "obyčejní" lidé, příbuzní a rodiny jeho aktérů, to se nám dnes také těžko chápe. Děkuji za příspěvek a mějte se hezky.

1 0
možnosti

Děkuji za krásný článek, bytˇ smutný. Je dobře si takové statečné lidi stále připomínat. Vám karma.R^

1 0
možnosti

Dobrý den, máte naprostou pravdu. Pozitivní příklady osobností z naší historie je potřeba stále si připomínat, na tom přece může růst naše občanská hrdost. Doporučuji přečíst celou knihu Vojtěcha Šustka - článek je jen slabý odvar. Děkuji za návštěvu a srdečně zdravím:-)

0 0
možnosti
Foto

Četla jsem to jedním dechem. Vždycky, když vidím film, věřím, že to dopadne dobře-bohužel. ToběR^V

0 0
možnosti

Díky Ívčí, mám mokro v očích.

O to víc mě mrzí, že si lidi jdou dnes pro maličkosti po krku...

2 0
možnosti

Ahoj Janči... Nojo, my lidi jsme holt zvláštní cháska - často si najdeme důvod, proč si můžeme jít po krku, i když bychom nemuseli... Měj se fajn:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 10,24
  • Průměrná čtenost 599x
Obyčejná ženská, co se ráda kouká kolem sebe a občas o tom napíše.

ivamarkova@tiscali.cz

Seznam rubrik