Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I39v72a 31M46a61r57k43o25v14á

26. 1. 2019 12:21

Zdravím Vás, Ivanko:-)

0 0
možnosti
VN

Koukám, koukám kol sebe, málo koukám do nebe ... ;-) ...

asi se to nezmění, neb z toho mám za krkem bolení ... ;-)

0 0
možnosti
IM

I24v37a 70M77a81r14k96o56v45á

26. 1. 2019 10:59

Ono se dá i na zemi ledasco pěkného uvidětiR^. Pěkných dní, Vlasto:-)

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé a nevšední. Má to nápad, poezii i pěkné fotografie.R^

Ty létající "šípy" mě také fascinují. Když je vidím a někoho zrovna míjím, tak mu někdy říkám: pohleďte, kometa, co se ometá! A on se usměje a odpoví mi: ale, vy, to je letadlo!:-)

0 0
možnosti
IM

Dobrý den, ano, ty šípy probouzí fanzazii... Nejdřív jsem chtěla blog nazvat: "Támhle letí letadlo, co tě to šašku napadlo", ale pak jsem to pojala jinak. Mějte se hezky:-)

1 0
možnosti
Foto

Ivo, to je úžasný!!! Pohlazení, filozofie a věčný příběh bez konce. Holt život. Foto i text se Ti moc povedly!R^

1 0
možnosti
IM

Zdeničko, děkuju, však víš sama, milovnice života :-).. Měj se hezky, děvčátko...

0 0
možnosti
IM

Zdravím Vás ranním pohledem do zasněžené krajiny,Tomáši:-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-) Co všechno se dá zažít, když jde někdo jednou jen tak po ulici!

1 0
možnosti
IM

Ahoj Pavli, máš recht, dá se zažít věcí!!!! Však ty víš... Měj se hezky, holka:-)

1 0
možnosti
JJ

J92a75n 43J51í36l71e56k

25. 1. 2019 23:21

Po modrém blankytu bělavé páry hynou, lehounký větřík s nimi hraje; a vysoko v daleké kraje bílé obláčky dálným nebem plynou, a smutný vězeň takto mluví k nim: Vy, jenž dalekosáhlým během svým, co ramenem tajemným zemi objímáte, vy hvězdy rozplynulé, stíny modra nebe, vy truchlenci, jenž rozsmutnivše sebe, v tiché se slzy celí rozplýváte, vás já jsem posly volil mezi všemi. Kudy plynete u dlouhém dálném běhu, i tam, kde svého naleznete břehu, tam na své pouti pozdravujte zemi. Ach zemi krásnou, zemi milovanou, kolébku mou i hrob můj, matku mou, vlasť jedinou i v dědictví mi danou, šírou tu zemi, zemi jedinou K.H. Mácha :-)

0 0
možnosti
IM

Ach, to je krása!! Nevím, co odpovědět, protože bych jen blekotala. Děkuju a mějte se hezky, Jene:-)

1 0
možnosti

Ivo, moc zajímavé obrázky, ale i text.

Díky!

0 0
možnosti
IM

Jstem ráda, že Vás potěšily, Maruško. Mějte se hezky:-)

1 0
možnosti
SB

Já jsem myslel, že nám tady napíšete, že jednou šel jen tak po ulici a selka na něj volala, aby jí šel zadrátovat hrnec s dvouma uchama.

Ale jestli jste mladá, tak už tuhle písničku asi ani neznáte.

0 0
možnosti
IM

Dvojitý průšvih: mladá nejsem (50) a písničku neznám. Což mě mrzí, neboť má jistě i zajímavé pokračování:-) Děkuji za návštěvu a mějte se hezky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 10,24
  • Průměrná čtenost 599x
Obyčejná ženská, co se ráda kouká kolem sebe a občas o tom napíše.

ivamarkova@tiscali.cz

Seznam rubrik