Diskuse

Polní cestou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji Jitko, taky tě zdravím:-)

0 0
možnosti

J61a52n 45M52a45r79e70k

3. 6. 2022 18:56

Milá paní Jmenovkyně, ten název vašeho blogu ve mně vzbudil zvpomínku na jednu písen, kterou jsem zpíval v mužském pěveckém sboru Smetana (dnes již neexistujícího) o tom jeden z mých blogů.

Polní cestou bez příkrovu

Nesli jsme jí ku hřbitovu

Vůkol mladé žito vlálo

Skřivan zpíval, slunce plálo

Na ty role otevřené

Na ty oči uzamčené

Z štěpů, jež kol cesty stály

Květy v tvář jí napadaly,

na barvínku kolem čela ̈

zabzučela bludná včela My jí nesli, druzí pěli, od hřbitova zvony zněly... Krásná smutná písen'

2 0
možnosti

R^ Dovoluji si dodat, že autorem písně je vynikající český skladatel Josef Bohuslav Foerster (báseň napsal J.V. Sládek)

2 0
možnosti

R^V R^ Moc hezký! Máte otevřené nejen oči! Srdečně Vás Ivo zdravím ...:-)

2 0
možnosti

Děkuji a také Vás moc zdravím;-). Obdivuji Vaše blogy, ačkoli je moc často nekomentuji. Máte duši a oči kluka, to je krásné :-)

1 0
možnosti

R^R^R^V Nádhera. Verše i fotografie. Něco podobného jsem cítil, když jsem včera jel na koloběžce takovou polní cestou, tady u nás, mezi Sedlecem a Suchdolem: vlnící se tráva, vysoké nebe se stále se měnícími oblaky, na obzoru Svatovítská katedrála... Krásná chvíle :-).

3 0
možnosti

Ano, to je přesně ono. Zrovna si pod tím, co popisujete, představuju nějaký Váš akvarel... A máte můj obdiv, protože vnímat v té rychlosti koloběžky ještě okolí, to už chce zkušenost...:-);-)

1 0
možnosti

Hezké pozdravení i Vám R^:-)

1 0
možnosti

Děkuju a ráda Vás vidím;-)

1 0
možnosti

Moc Vás zdravím, paní Nykodýmová;-)

2 0
možnosti
Foto

Ivčo, zemřít blahem se ještě nechystám, ale kdysi jsem napsal něco podobně "optimistického": Jó, když jsem žil, dávno je tomu. Často jsem snil v koruně stromů.

Díval se vzhůru na tažný ptáky, tam do azuru, kde teď jsem taky. Zítra vezu kluky tam k vám na turnaj. Krásný den přeji.

3 0
možnosti

"... v koruně stromu " ale teď, skoro v devadesáti?;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 10,24
  • Průměrná čtenost 599x
Obyčejná ženská, co se ráda kouká kolem sebe a občas o tom napíše.

ivamarkova@tiscali.cz

Seznam rubrik