Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

R^R^R^ Nádhera. V Orlických horách jsem byl naposledy jako malý kluk. A chytil jsem tam housenku lišaje vrbkového. Doma se mi pak zakuklila a vylíhl se motýl. Moji skromnou sbírku však neozdobil, neboť jsem ho musel - ke své lítosti - pustit tam, kam patřil, tedy do přírody :-).

1 0
možnosti
IM

Tak tyto entymologické zážitky Vám závidím. My jsme s bratry za mlada chytali jen bělásky pálkou od bedmintonu. Děkuji za zastavení a zdravím Vás srdečně.:-)

1 0
možnosti
JM

J34a78n 66M52a33r13e55k

7. 7. 2022 23:40

Ty zážitky byly entomolgické. Jinak krásný blog milá jmenovkyně!!!!

1 0
možnosti
JM

J53a13n 60M83a79r44e93k

7. 7. 2022 23:41

Promin'te, já musím do všeho rejpat, jiný už asi nebudu!!

1 0
možnosti
IM

Neomlouvejte se, já mám takové "rejpaly" jako Vy - kteří se snaží věci sdělit přesně - ráda. :-)R^

0 0
možnosti
IM

Máte pravdu, děkuji za opravu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 10,24
  • Průměrná čtenost 599x
Obyčejná ženská, co se ráda kouká kolem sebe a občas o tom napíše.

ivamarkova@tiscali.cz

Seznam rubrik