Diskuse

Husy táhnou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Léto je pryč. ;-( Krásně napsanéR^:-)

1 0
možnosti
IM

Baže, je fuč! A můžeme se těšit na další:-)

0 0
možnosti
MP

Moc krásné verše i fotografie R^V.

2 0
možnosti
IM

Děkuji, jsem ráda, že se líbí:-)

1 0
možnosti
ES

Něžný příběh. VVVR^

1 0
možnosti
IM

jsem ráda, že se líbí:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Podobně jako první doušek napovídá, že tehdy byla hojnost sluce a vláhy akorát a s klesají hladinou že naše čivy objeví nejeden chuti zajímavý tón, tak někdy první verš autora usvědčuje, že to, čeho se dopustil, je poezie. Až chtělo by se slovo poesie po staru s kulatým S raději psát.

,

1 0
možnosti
IM

Ano, poezie je ledaskde kolem nás.... Děkuji:-)

0 0
možnosti
LI

Dojímá mě vždycky když občas slyším: "Kam jste se poděly bílé husy, s husopaskou-srdce moje pro ně musí..."

1 0
možnosti
IM

Rozumím, už jsem také ve věku, kdy mě tyto jednoduché lidovky dojímají až hrůza. Srdečně Vás zdravím Ludmilo, jakož i Vaši vnučku:-)

0 0
možnosti
IM

Těší mě, že se líbí, děkuji:-)

1 0
možnosti
Foto

Ivko, paráda. Trošku je mi z toho vždycky smutno, ale to je prostě tak;-)R^

3 0
možnosti
IM

Nojo, smutno ke konci léta, natož podzimu, nějak patří. Měj se báječně, Jitko:-)

0 0
možnosti
IM
  • Počet článků 219
  • Celková karma 10,24
  • Průměrná čtenost 599x
Obyčejná ženská, co se ráda kouká kolem sebe a občas o tom napíše.

ivamarkova@tiscali.cz

Seznam rubrik