Diskuse

Kalužinky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nádhera, na kterou když dětská noha šlápne, lehce křupne a dílo je navždy přeonačeno na radost z křupnutí :)

0 0
možnosti

Máš pravdu, uplně to křupání slyším:-) Krásné zimní dny, Jani!

0 0
možnosti

Zdravím Tě srdečně, Pavlo:-)

1 0
možnosti

Hezké. Na jednom z nich jsem poznal siluetu mé bývalé tchýně.

0 0
možnosti

Tak protože to jsou obrázky veskrze hezké, paní tchýně byla jistě též štramanda:-) Děkuji a dobré dny přeju!

0 0
možnosti

I kaluže sledovat , zajímavé být může ... R^

0 0
možnosti

Sledovat kaluže zajímavé být může. A taky je. Velmi. Vydržím to dlouho:-) Mějte se hezky, Vlasto:-)

0 0
možnosti

Co je zvláštní - viděla jsem tam tajemný úsměv, nebo dívčí vlasy, ale když jsem se k obrázkům vrátila, už tam bylo něco jiného.8-o

0 0
možnosti

Ano, objevila jste na kouzlo, kouzlo přírody - pokaždé tam můžete vidět něco jiného... Pěkné dny, Věro:-)

0 0
možnosti

Hezké a nápadité.R^ Ta čtyřka působí až mírně eroticky.:-)

0 0
možnosti

Tak čtyřka eroticky? Vidíte to... Já jsem si tipovala, že to je hejkal hlasující pro zvýšení odměn za přesčasy v lese Řáholci nebo nějaký ten slon se vztyčeným chobotem... Na mě třeba působí hezky druhý odspodu. Mějte se fajn!:-)

0 0
možnosti

D71a65v38i43d 39V50l10k

6. 1. 2019 9:13

Ivo, Vy jste prostě krásně romantická!! Tohle nevidí každýR^:-)

0 0
možnosti

Jéééé, to je hezký, děkuju, Davide:-). Tuhle větu dám hnedle přečíst svému choti, aby konečně pochopil, že ta protivná baba, co ji má doma, je vlastně romantická princezna;-D

0 0
možnosti

Viď?! Mně se to taky moc líbilo. Měj se hezky, Jitko:-)

0 0
možnosti

Jeden by se při takovém koukání až podíval, jestli mu náhodou už neteče do bot. I když to by asi cítil.

0 0
možnosti

Když teče do bot, někdy to je cítit a někdy je lepší se podívat. Mějte se krásně:-)

0 0
možnosti
Foto

R^krásné kalužinky, šikovná fotografka a příroda čarodějka nám tak připravily nádhernou podívanouR^

0 0
možnosti

Já jen koukám a mačkám čudlík - fotografka bych tomu neříkala. Děkuji za návštěvu a přeju krásné tříkrálové dny:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 10,22
  • Průměrná čtenost 599x
Obyčejná ženská, co se ráda kouká kolem sebe a občas o tom napíše.

ivamarkova@tiscali.cz

Seznam rubrik