Diskuse

Noční jízda

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Luxusní článek...holt je vidět, že tomu rozumíš. R^V

0 0
možnosti
IM

Nerozumím vůbec ničemu, Veroniko, to jen když v noci koukám na Velký vůz, tak mě napadne kdeco:-)

0 0
možnosti
Foto

Snové zamyšlení R^

0 0
možnosti
IM

Tak to bylo - mezi snem a bděním. Ráda Vás vidím, Hanko:-)

0 0
možnosti
VN

I mě se to líbilo, bylo to takové...bylo - nebylo.........R^

0 0
možnosti
IM

... za devatero horami a devatero řekami žila byla jedna šikovná holčička, co uměla pěkné veršovánky...:-);-)

0 0
možnosti

Komentáře netřeba. Velká člověčina.

Díky, Ivo!

0 0
možnosti
IM

Čichám, čichám člověčinu? Děkuji za krásná slova, Maruško:-)

0 0
možnosti
IM

Fakt?! Tak to mě těší, že se ti to líbí, Jitko. Děkuju:-)

0 0
možnosti
Foto

Ivo, to mě opravdu moc potěšilo. Děkuji za kousek krásna!!! R^

0 0
možnosti
IM

To jsem ráda, Zdeni. Ještě kdyby ti to tak pomohlo k uzdravení...:-)

0 0
možnosti
IM

Ahoj Pavlo, jsem ráda, že ti to přišlo k chuti. Pěkné letní dny ti přejuR^:-)

0 0
možnosti
Foto

I87v30a27n 85M19a43r13e41k

5. 8. 2019 7:47

Hezké, karma. R^ V

0 0
možnosti
IM

Děkuji za návštěvu a mějte se fajn.:-)

0 0
možnosti
IM

... stejně jako Vaše návštěva, díky Ivanko:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 10,21
  • Průměrná čtenost 599x
Obyčejná ženská, co se ráda kouká kolem sebe a občas o tom napíše.

ivamarkova@tiscali.cz

Seznam rubrik