Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-D Bezva nápad, Ivo. Kolikrát je k vidění opravdu vtipný nápis, bohužel mě nikdy nenapadlo si ho vyfotit nebo aspoň zapsat.

Před lety neznámý vtipálek v práci předělal ceduli u kontajneru: původně na ní bylo SMĚSNÝ PAPÍR, najednou z toho byl SMĚŠNÝ PAPÍR;-D.

0 0
možnosti

I37v15a 57M26a40r26k11o76v75á

11. 9. 2019 22:07

No vidíš, obyčejný háček a hned je jeden k smíchu;-D Děkuji za návštěvu, Liběno, a měj se fajn:-)

1 0
možnosti
Foto

Ivi, krásně jsem si nápisově početla! ;-DR^

0 0
možnosti

I74v61a 52M76a69r30k45o87v68á

11. 9. 2019 22:06

Tak to mě těší, Zdeňko. Ať žijou nápisy!:-)

0 0
možnosti
Foto

Paráda, taky nápisy ráda čtu;-)R^

0 0
možnosti

I68v19a 66M72a91r40k37o56v18á

10. 9. 2019 14:25

Viďžejo? Je to zajímavý. Měj se krásně, Jitko:-)

0 0
možnosti

Nápisy mám ráda, hlavně ty vtipné... sama mám chuť něco napsat obyvatelům našeho paneláku. Bydlím v přízemí a uklízím, obsahy vyhozených truhlíků s hlínou a zbytky květin. Tento týden jsem i zametala, neboť jsem z balkonu a pod balkonem

měla takové jakoby kuličky. Tedy zaměstnává mi to i můj mozek, neboť jsem chtěla příjít na to, co to je .;-D Také větvičky, někdy i s ozdobami sbírám po vánocích.

No prostě mi to tam vadí... tak si to chodím uklízet.... ale kdo to bde dělat až já tady nebudu ??? ;-)

0 0
možnosti

Tedy Vlasto, to Vám nezávidím, uklízení bince po někom je disciplína pro nebesky trpělivé lidi:-) A co to ty jakoby kuličky byly? Náš kluk, když byl malý, tak jednou přinesl domů taky jakoby kuličky, a byly to zmrzlé zaječí bobky...;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ Moc pěkné :-) Všem romantikům skončily procházky v lukách.

A mladík, který své milé půjde natrhat luční kvítí je pak asi podle té cedulky vůl, nebo co ;-D

0 0
možnosti

Pevně doufám, že na romantiky se cedule nevztahuje, že snad pánovi jen vadili motorkáři... Mějte se hezky, Marku:-)

1 0
možnosti

Tak jako majitel pejsana na procházkách a i na internetu vidím mnoho variací na téma,,Tady hlídám já,,například:

,,Mám rád hudbu, pokud sem budeš tak blbě a dlouho čumět, udělám z tebe strunu na kytaru

V nebi mě nechtěji v pekle se mi bojí,tak jsem tady

Pozor, strašně líný pes, pokousejte se sám

Po vstupu na tento pozemek se vám budu okamžitě věnovat Pozor hodný pes, al má slabý nervy“,

1 0
možnosti

Tak to je moc pěkné, to by si zasloužilo sebrané spisy. Děkuji, že jste se s námi podělil, a ať vám to s pesanem pořád šlapeR^:-)

0 0
možnosti

Vzkazy. To by se jich našlo na celém světě.

0 0
možnosti

Ano, je to taková lidová tvořivost. Díky za návštěvu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Vznikají nešťastná nedorozumění. Bývalý bijec se třeba zatouží po pár pivech zbavit pendreku a omylem vyhodí ven šišku salámu :-)

0 0
možnosti

No právě! A co na to chudák trávník, žeano?:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 219
  • Celková karma 10,22
  • Průměrná čtenost 599x
Obyčejná ženská, co se ráda kouká kolem sebe a občas o tom napíše.

ivamarkova@tiscali.cz

Seznam rubrik